damla

damla
yaprağın kıvrımlarından süzülmüş çiğ tanesi,zordaysanız içinizi serinletir,belkide göz yaşı eksik kalmış sözü tamalar

İlk Söz

Sevgili Eylül,
Seni tanıdıktan sonra kararlılığın, kendine güvenin, kendine inancın neler başarabileceğini gördüm.

Şu an bu blogu hazırlarken en az senin kadar heyecanlıyım, çünkü sen bu sitede yapıtlarını sergileyeceksin; belki de kendini...Başarı dileklerimle, yolun açık olsun.

Melek

29 Eylül 2007 Cumartesi

Ebru

Günlerdir,teknenin başındayım."çığırtkan bir gül düşürmeye çalışıyorum".Ama insanın bir kere tadı kaçtımı hiçbir şeyde tatmin olamıyor.Bende böyle bir dönem yaşıyorum.Ama geçecek.Daha öncede "solgun sesin;söyleyeceği ölümcül sözcükleri duymamak için,kopardım içimdeki çiçeği"
biraz daha büyüdüm,olgunlaştım,sukunet kazandım.Artık içimdeki çiçeğe kıymam.O nu kendi bahçemde büyütürüm.Her kim okuyorsa,her kim çıkmazlarıma ortaklık ediyorsa,ona söylüyorum.Biraz bekleyin.....sonrasında bu alanda ebru yapımını anlatacağım.Gezdiğim köylerde çektiğim resimleri paylaşacağım.Sonrasında çocukluğuma ait hikayelerin peşine düşeceğim bulduklarımı hemen yansıtacagım.Ama şu an karanlıktayım.Geçecek.....geçecek....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar yazılarınız dikatimi cekti cogunu okudum cok güzeller diger blogunuzdakilerde öyle sizde isterseniz sizinle tanısmak blogunuzda kendi yazılarımıda yaynlamak isterim :) sevgiler efendim ... paslısalincak@hotmail.com ...